כלכלן 'פורום קוהלת': "הממשלה הקודמת הייתה טובה"

    מערכת האתר No Comments on כלכלן 'פורום קוהלת': "הממשלה הקודמת הייתה טובה"

    כלכלן 'פורום קוהלת' יונתן סורוצקין בתוכנית "שטח כלכלי": "צריך להבין באיזה מצב אנחנו בטרם עליית המחירים. מדינת ישראל היא בין המקומות היחידים בעולם שיש בו מדיניות "תכנון" ומכסה שהמדינה צריכה לנחש את הכמות שתיצרך בישראל. לגבי החשש מסגירת רפתות ולולים בשל ההגבלות: כיום יש פחות משקים כי יש הרבה רגולציה על הרפתנים והלולנים. אם באירופה הם מסתדרים, גם בישראל. וגם תמיד המדינה יכולה לתמוך ישירות

    סמוטריץ' עם נגיד בנק ישראל
    22:04
    19.05.24
    אבי מימרן No Comments on אביה של שני: "שבעה חודשים אחרי שנרצחה; עדיין נותרה בשלמותה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יונתן סורוצקין, כלכלן 'פורום קוהלת' בתוכנית "שטח כלכלי" בהגשת צבי טסלר: "צריך להבין באיזה מצב אנחנו בטרם עליית המחירים. מדינת ישראל היא בין המקומות היחידים בעולם שיש בו מדיניות "תכנון" ומכסה שהמדינה צריכה לנחש את הכמות שתיצרך בישראל".

    "לגבי החשש מסגירת רפתות ולולים בשל ההגבלות: "כיום יש פחות משקים כי יש הרבה רגולציה על הרפתנים והלולנים. אם באירופה הם מסתדרים, גם בישראל. וגם תמיד המדינה יכולה לתמוך ישירות. חלב וביצים הם בדרך כלל ענף מקומי – קשה להביא חלב מחו"ל. אבל צריך לזכור שבפיקוח הממשלתי יש בעצם מניעה של משקים חדשים".

    "הממשלה האחרונה פועלת פחות טוב מהממשלה שעברה, בוודאי בנקודות שפורום קוהלת מבקר אותה. לגבי האוקסימורון בעתירתה של פורום פורום קוהלת נגד הממשלה בדרישה לפירוק מועצת הלול: "עם ביקורת על הרפורמה ובלעדיה, יש בכך בעיה מנהלית ביחס לחוק. זה תמיד תפקידו של בית המשפט".

    האזינו



    0 תגובות